Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~0tiv | użytkownik

imię i nazwiskoWit Olszewski adresWrocław zarejestrowany23.10.2008 @23:13:26 ostatnio na stronie17.03.2012 @11:26:13

jeżeli w komentarzu chcesz mnie 'zaprosić do siebie' daruj sobie. Ostatnia osoba, która mnie o to prosiła leży w piachu, a ja noszę jej skarpetki.


http://www.maxmodels.pl/0tiv.html maxmodels.pl/0tiv.html
http://www.witolszewski.blogspot.com witolszewski.blogspot.com
http://www.witolszewski.pl witolszewski.pl

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.witolszewski.pl Gadu-Gadu8768735
digarty38 komentarze250 posty na forum293

komputer / sprzęt
i z drogiego sprzętu kupa, gdy fotograf dupa. Ergo, niezła dupa ze mnie. Właściwie dupek. Ale za to jaki sympatyczny ^^

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
-Kimberlyy86    24.07.2009 @20:35:28
Czemu czepiasz sie modelki? czep się zdjęcia
~Mallaria    21.07.2009 @15:05:50
Ja mieszkam Um... z 40 metrów dalej, ale codziennie chodzę na ten przystanek i Cię parę razy już widziałam Np wczoraj jak wybiegłes z domku z białą Torbą :D
_______
Dlaczego ludzie rozdeptują ślimaki ?

I think that God's got a sick sense of humor
And when I die I expect to find Him laughing
~MaliciousAngel    21.07.2009 @11:36:30
Hej Wicie,

można mnie wykreślić z listy zlotowej we Wro na gryllowanko, nie dam rady przyjechać

pozdrawiam
~Mallaria    20.07.2009 @23:43:39
Otif Ottif
Ty mieszkasz na Kościuszki w Czerwonym Bloku i obok masz żabkę? ;D I Maxim.. I jak wychodzisz z Domku to od razu masz przystanek Autobusowy? 705 ? :3
_______
Dlaczego ludzie rozdeptują ślimaki ?

I think that God's got a sick sense of humor
And when I die I expect to find Him laughing
~nyos    14.07.2009 @08:13:00
zobaczymy jak to wyjdzie
_______
Co by tu napisać?
~nyos    14.07.2009 @08:09:22
_______
Co by tu napisać?
~natalliaa    11.07.2009 @22:43:47
Dzięki Miło słyszeć!
Twoje też cudeńka:D
~Kozakiewicz    11.07.2009 @14:42:54
Po 1. Nie nazywam się tak moje nazwisko jest całkiem inne, to tylko pseudo :D
Po 2. Kalka może jest zawarta w mojej ręce Nie używam innej :D
Po 3. Kopia może i doskonała. Dzięki
_______
Jeśli lubisz origami to zapraszam do mojej galerii
ORIGAMI :D:D:D

Nie dziękuj skomentuj
~niezapominajska    09.07.2009 @22:25:40
czekaj czekaj...to mój Twój dobry uczynek jest dziś pod nr 2 !
nie można być zawsze pierwszym ; D

bo ja jestem zawodowy poprawiacz humoru
więc jakby co. wal jak w dym
_______
made in china
~niezapominajska    09.07.2009 @22:19:57
normalnie piwo wino wódka jazz

też bym się brzydziła, ale się nie brzydzę, całkiem fajna dópa z Ciebie ; P
no nic

branoc
_______
made in china
~niezapominajska    09.07.2009 @22:10:02
weź
nie chcesz rewelacji za rewelację teraz to się Ciebie boję. ; D
_______
made in china
~niezapominajska    09.07.2009 @22:05:13
ej Ty wogle
to masz przerażający opis
się bać mam Ciebie ?
_______
made in china
~niezapominajska    09.07.2009 @22:03:23
e to nie ja
_______
made in china
~arabesquee    09.07.2009 @00:11:43
są mosty, jest dobrze.

a co do przygotowania dworca to... wiadomo, Polska.
_______
ʎɹɹǝɥɔ-ʎɹɹǝɥɔ
~routemaster08    09.07.2009 @00:03:08
skubany ;D
_______
Experiment_4
~routemaster08    08.07.2009 @20:49:31
zainwestuje chyba w koszulkę "jestem do wzięcia" na tego grylla ;] btw te modeleczki z Twoich fotek są smakowite ;p
_______
Experiment_4
~arabesquee    07.07.2009 @14:02:58
a ten, ja już fot nie robię. więcej maluję czy tam ubieram do sesji. dlatego też mało jakiś tam rzeczy mam na digarcie. z tym dworcem to tak ze jak go zobaczyłam ostatnio przez okno pociągu to miałam wrażenie że tam byłam już. a w życiu nie byłam we wrocławiu, nie przejeżdżałam ani na fotach raczej też nie widziałam więc coś mnie ciągnie.

a macie jakieś fajne mosty? oczywiście takie po których nie jeżdżą środki transportu odpowiednio wysokie jak na most bo uwielbiam
_______
ʎɹɹǝɥɔ-ʎɹɹǝɥɔ
~arabesquee    06.07.2009 @18:10:26
o, zgłoszę się na pewno. wrocławski dworzec mnie kusi. podobał mi się ostatnio w drodze do poznania
_______
ʎɹɹǝɥɔ-ʎɹɹǝɥɔ
~arabesquee    06.07.2009 @14:38:07
warto. pamiętaj że mało tego życia mamy, warto robić coś.
_______
ʎɹɹǝɥɔ-ʎɹɹǝɥɔ
~arabesquee    06.07.2009 @13:52:18
fajne te rzeczy robisz, kurczę
_______
ʎɹɹǝɥɔ-ʎɹɹǝɥɔ
~routemaster08    04.07.2009 @11:57:04
spoko, pisze sie i mozemy jechac po bandzie ;]
_______
Experiment_4
~webcubes    04.07.2009 @09:59:54
No risk, no fun. :P
+trzypozycje    04.07.2009 @09:51:20
bez pytajnika ale z 3 kropkami jeśli można
_______
Yes, I am
fresh like DAMN
~webcubes    04.07.2009 @00:42:30
Z tego co słyszałem, to w tej wersji musisz wejść do zakładki "zaawansowane" w ustawieniach. Tam odznaczasz pole "Sonchus Mode" i jest git.
~piegowataksiezniczka    03.07.2009 @21:19:46
ooo ja bardzo chętnie, ale szkoda, że to dopiero 25, nie wiem jeszcze czy będę wtedy we Wrocku p.s. świetna cała galeria! :D
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt